Introducerea Programului Venmo Stash
Venmo a lansat recent un nou program de recompense, denumit Venmo Stash, care oferă cashback clienților care efectuează tranzacții cu brandurile preferate pe aplicația de plăți și interacționează cu produsele Venmo.
Detalii despre Recompense
Deși recompensele cashback sunt o practică obișnuită pentru cardurile de credit, recompensele Venmo — care pot ajunge până la 5% — sunt returnate utilizatorilor pentru cardul lor de debit Mastercard.
Programul are scopul de a încuraja utilizarea continuă a serviciilor Venmo, aducând mai multe fonduri în ecosistemul companiei.
Preferințele Generației Z
Programul reprezintă o nouă modalitate prin care brandurile încearcă să ajungă la utilizatorii mai tineri, care preferă cardurile de debit în detrimentul celor de credit. Un studiu din 2024 citat de eMarketer arată că doar 39% dintre utilizatorii din Generația Z folosesc frecvent carduri de credit, comparativ cu 51% din generațiile mai în vârstă. Un alt sondaj realizat de Morning Consult a relevat că 63% dintre utilizatorii din Generația Z preferă cardurile de debit.
Strategia de Recompensare
În cazul Venmo, programul recompensează clienții în funcție de interacțiunea lor cu produsele Venmo. Acesta concurează cu alte stimulente cashback oferite de rivali, precum Cash App.
Inițial, clienții câștigă 1% cashback pentru fiecare cheltuială efectuată cu cardul de debit Venmo atunci când folosesc soldul Venmo. Recompensele cresc la 2% dacă utilizatorii activează reîncărcarea automată a soldului și ajung la 5% pentru depozitele directe primite lunar.
În loc să ofere un procentaj fix în funcție de categoria de cheltuială, programul permite utilizatorilor să aleagă din pachete curate de branduri preferate.
Expansiunea Venmo Stash
Conform planurilor companiei, în următorul an, Venmo Stash se va extinde pentru a oferi recompense clienților care plătesc cu Venmo la comercianții din rețeaua națională a companiei.
Concluzie
Introducerea programului Venmo Stash ar putea schimba modul în care tinerii consumatori interacționează cu serviciile financiare, consolidând astfel ecosistemul Venmo și stimulând utilizarea cardurilor de debit.

