Tinder își reimaginează platforma cu noi moduri de întâlnire și funcții dedicate studenților pentru a spori interacțiunea utilizatorilor

Moderator
4 Min Citire

Sursa foto: Google Images

0:00

Scăderea utilizatorilor plătitori

Tinder se confruntă cu dificultăți în generarea de venituri, raportând o scădere de 7% a utilizatorilor plătitori, în timp ce compania mamă, Match Group, a înregistrat o scădere de 5% în Q2 2025, pe toate aplicațiile de întâlniri, inclusiv Tinder, Hinge și Match.com.

Noi inițiative pentru creșterea interacțiunii

În încercarea de a stimula angajamentul și de a încuraja mai mulți utilizatori să plătească pentru produsul său, Tinder a lansat o serie de inițiative. CEO-ul Match Group, Spencer Raskoff, a anunțat în timpul apelului pentru rezultatele financiare din T2 că Tinder va introduce o nouă funcție numită „moduri”, care va permite utilizatorilor să comute între diferite obiective de întâlnire în timp real.

Design și funcții noi pentru studenți

Tinder va explora, de asemenea, o redesignare mai amplă și alte funcții noi, inclusiv cele dedicate studenților, pentru a atrage mai mulți utilizatori din generația Z. O altă funcție nouă permite utilizatorilor să aprecieze părți specifice ale unui profil, încurajând conversațiile bazate pe aceste aprecieri, similar cu aplicația Hinge.

Rezultate financiare și prognoze

Compania a raportat venituri anuale nete de 864 milioane de dolari, cu câștiguri care au scăzut de la 133,3 milioane de dolari la 122,5 milioane de dolari în T2. Totuși, compania a oferit o prognoză optimistă pentru T3, estimând venituri între 910 și 920 milioane de dolari, ceea ce a dus la o creștere a acțiunilor post-venituri.

Investiții în dezvoltarea produsului

Match Group a anunțat că va investi 50 milioane de dolari în dezvoltarea produsului, având ca obiectiv conectarea cu utilizatorii mai tineri din generația Z și utilizarea inteligenței artificiale pentru îmbunătățirea produselor. Raskoff a menționat că se vor face pași spre o actualizare a interfeței utilizator, cu un aspect mai curat și modern, începând cu T3.

Funcții de potrivire bazate pe inteligență artificială

Tinder continuă să experimenteze cu potrivirea bazată pe inteligența artificială, pe care a lansat-o în Noua Zeelandă. Această funcție oferă potriviri personalizate bazate pe informațiile din profilul utilizatorului, răspunsurile la întrebări și, opțional, informații din fotografiile utilizatorului. Compania intenționează să extindă această funcție în mai multe regiuni.

Funcții specifice pentru colegii

Raskoff a subliniat că Tinder ia în considerare lansarea unor funcții specifice pentru colegii, inclusiv posibilitatea utilizatorilor de a căuta doar în cadrul colegiului lor sau altor colegii selectate. În plus, Tinder a oferit un update despre opțiunea „Double Date”, lansată în iunie, care permite utilizatorilor să se asocieze cu un prieten pentru a se potrivi cu un alt cuplu, având rezultate pozitive, 92% dintre utilizatori fiind sub 30 de ani.

Schimbări în conducerea companiei

Acesta a fost primul trimestru complet al lui Raskoff ca CEO al Match Group, după numirea sa în februarie. Compania a anunțat, de asemenea, că Faye Iosotaluno a renunțat la funcția de CEO în iulie, iar Raskoff a preluat rolul. Compania a redus, de asemenea, personalul cu 13%, echivalentul a aproximativ 325 de angajați, în mai.

Concluzie

Recepția acestor noi funcții și redesignuri ar putea determina o revitalizare a platformei Tinder, abordând nevoile utilizatorilor tineri și îmbunătățind interacțiunea, ceea ce este esențial pentru creșterea veniturilor în contextul scăderii actuale a utilizatorilor plătitori.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *