Strategia lui Bolojan: Influencerii, cheia succesului lui Nicușor în alegeri și investiții considerabile în imaginea Oradei

Moderator
2 Min Citire

Sursa foto: Google Images

0:00

Strategia de promovare a Oradei

Municipalitatea Oradea a investit anul trecut 15 mii de euro în influencerii care au promovat orașul pe platformele TikTok, Instagram și Facebook. Printre aceștia se numără Cristian Șimonca, care a încheiat un contract pe opt luni, în valoare de 3.750 de euro. Influencerul a realizat postări și în perioada în care Ilie Bolojan era primar.

Promovarea lui Nicușor Dan

Acești influenceri au avut un rol semnificativ și în campania electorală a lui Nicușor Dan. Creatoarea proiectului „Aici a Stat”, Ana Rubeli, cu o comunitate de peste 60 de mii de urmăritori, a declarat că Nicușor Dan reprezintă „singura cale posibilă pentru a continua calea către o Românie onestă și raliată la valorile europene și la viitor”. De asemenea, influencerii Andra și Andrei, care dețin pagina „Aer de Vacanță”, au încurajat constant votul pentru Nicușor Dan.

Alți influenceri implicați

Printre alți influenceri care au promovat Oradea se numără Ane-Mary Josceanu, care a obținut 2.000 de euro pentru o lună de contract, și alții, precum Ana Rubeli și „Aer de Vacanță”, care au primit sume de 1.000, respectiv 2.000 de euro pentru postări. Activitatea asociației Visit Oradea a fost constantă în promovarea imaginii orașului și a primarului Bolojan, cu fonduri provenite de la bugetul de stat.

Concluzie

Strategia de promovare a Oradei prin influencerii plătiți din bani publici a avut un impact semnificativ asupra imaginii orașului și asupra campaniei electorale a lui Nicușor Dan, evidențiind legătura dintre promovarea locală și evenimentele politice.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *