Serviciul de livrare de mâncare Calo atrage 39 de milioane de dolari într-o rundă suplimentară de finanțare, având în vedere expansiunea în Marea Britanie

Moderator
4 Min Citire

Sursa foto: Google Images

0:00

Finanțare semnificativă pentru Calo

Startup-ul de livrare de mâncare Calo a anunțat marți că a obținut 39 de milioane de dolari într-o rundă de finanțare de tip Series B, extinsă, condusă de AlJazira Capital. Această rundă de finanțare este cu 1,5 ori mai mare decât suma inițială de 25 de milioane de dolari strânsă în decembrie, având și contribuții din partea investitorilor existenți, precum Nuwa Capital, STV, Khwarizmi Ventures și Al Faisaliah Group.

Planuri de expansiune în Marea Britanie

Calo va folosi această finanțare pentru a se extinde în teritorii precum Marea Britanie și pentru a explora parteneriate în spații fizice. Compania oferă în principal mese gata preparate, care pot fi încălzite ulterior de clienți, și livrează diferite planuri pentru a se adapta la diverse obiective de sănătate. Fondatorul companiei, Ahmed Al Rawi, a declarat că veniturile startup-ului au crescut cu aproape 100%. Anul trecut, Calo a livrat peste 10 milioane de mese în Arabia Saudită, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Qatar și Bahrain.

Motivația investitorilor

Numerele impresive, alături de brandul, tehnologia și excelența operațională a companiei, au convins AlJazira Capital să investească în Calo. Rawan AlRasheed, director de capital de risc la AlJazira Capital, a declarat că Calo reprezintă o oportunitate atractivă la intersecția dintre tehnologia sănătății, tehnologia alimentară și modelele de abonament pentru consumatori.

Achiziții strategice în Marea Britanie

Startup-ul a făcut progrese pentru a se extinde în Marea Britanie, unde anul trecut a achiziționat două servicii de livrare a meselor, Fresh Fitness Food și Detox Kitchen. Calo a ales Marea Britanie ca piață de expansiune, considerând că ambele companii achiziționate au o cultură compatibilă cu valorile Calo. Al Rawi a menționat că aceste achiziții au fost realizate pentru a integra stratul operațional existent, urmând ca startup-ul să îmbunătățească tehnologia și brandingul.

Integrarea și marketingul în Marea Britanie

Calo a petrecut cea mai mare parte a anului 2023 integrând tehnologia și procesele cu cele două platforme din Marea Britanie, fără a concedia personalul existent. Integrarea s-a finalizat în iulie, iar acum compania își desfășoară o campanie de marketing graduală în Marea Britanie. În prezent, Calo poate livra mese zilnic în Londra și în alte părți ale țării de două până la trei ori pe săptămână. Fondatorul a menționat că obiectivul companiei este să-și crească venitul în Marea Britanie de zece ori în următorii trei ani.

Concurența pe piața din Marea Britanie

Planurile de expansiune ale Calo în Marea Britanie se vor confrunta cu o competiție acerbă, nu doar din partea giganților tradiționali de livrare de mâncare, precum Just Eat și Deliveroo, ci și din partea serviciilor de livrare a meselor, cum ar fi Gusto și Wicked Kitchen.

Expansiune globală și parteneriate

În timp ce Calo se concentrează pe creșterea în Marea Britanie, compania își propune să achiziționeze diferite servicii de livrare a meselor la nivel mondial. De asemenea, se extinde în locații fizice, inclusiv magazine de vânzare cu amănuntul și chioșcuri în alte regiuni. Calo a colaborat și cu o rețea de săli de sport, Armah Sports Company din Arabia Saudită, pentru a oferi un pachet de abonamente Calo și la sală.

Concluzie

Extinderea Calo în Marea Britanie, susținută de o rundă de finanțare importantă, subliniază potențialul de creștere al companiei în sectorul livrărilor de mâncare, în contextul unei piețe competitive și în continuă dezvoltare.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *