Audierea Realitatea PLUS în luna septembrie
Realitatea PLUS a înregistrat audiențe record în luna septembrie, devenind una dintre cele mai urmărite televiziuni pe intervalul de prime-time. Cu o creștere de 15.000 de telespectatori față de luna precedentă, televiziunea a ajuns la un total de 185.000 de telespectatori, ocupând poziția a 7-a în topul tuturor televiziunilor din România.
Compararea audiențelor posturilor de știri
AUDIENȚELE POSTURILOR DE ȘTIRI ÎN SEPTEMBRIE:
România TV: 308.000 (+3.000)
Realitatea PLUS: 185.000 (+15.000)
Antena 3 CNN: 182.000 (+5.000)
Digi24: 78.000 (+5.000)
B1 TV: 45.000 (+4.000)
TVR Info: 13.000 (+1.000)
Euronews România: 4.400 (-1.600)
Prima News: 2.160 (+300)
Aleph News: 1.500 (+200)
Performanța pe tronsonul prime-time național
Realitatea PLUS a avut cea mai mare creștere pe tronsonul prime-time național, în timp ce România TV a crescut cu 3.000 de telespectatori, iar Antena 3 cu 5.000. Această performanță subliniază susținerea continuă din partea telespectatorilor români.
Audiențele pe publicul urban
AUDIENȚELE POSTURILOR DE ȘTIRI ÎN ORAȘE:
România TV: 182.000 (-1.000)
Realitatea PLUS: 128.000 (+7.000)
Antena 3 CNN: 113.000 (-4.000)
Digi24: 53.000 (+3.000)
B1 TV: 27.000 (stagnare)
TVR Info: 7.000 (stagnare)
Euronews România: 4.000 (stagnare)
Prima News: 1.400 (+400)
Aleph News: 900 (stagnare)
Pe publicul urban, Realitatea PLUS a avut o creștere de 7.000 de telespectatori în prime-time, în contrast cu România TV și Antena 3, care au pierdut telespectatori.
Audiențele pe publicul comercial-urban
AUDIENȚELE PE PUBLICUL COMERCIAL-URBAN:
România TV: 30.000 (-3.000)
Realitatea PLUS: 28.000 (+6.000)
Antena 3 CNN: 23.000 (-3.000)
Digi24: 20.000 (+3.000)
B1 TV: 7.000 (+1.000)
TVR Info: 1.400 (+100)
Euronews România: 1.200 (stagnare)
Prima News: 390 (+220)
Aleph News: 340 (+170)
Realitatea PLUS a înregistrat o creștere de 6.000 de telespectatori în rândul publicului tânăr și comercial, în timp ce competitorii săi au avut scăderi de audiență.
Concluzie
Realitatea PLUS demonstrează o tendință ascendentă semnificativă în audiențe, reflectând o susținere solidă din partea telespectatorilor români, iar acest lucru sugerează o consolidare a poziției sale pe piața televiziunii de știri din România.

