Noua funcție „Gestionează abonamentele” de la Gmail îți va curăța inboxul de aglomerări.

Moderator
3 Min Citire

Sursa foto: Google Images

0:00

Noua funcție „Gestionează abonamentele” de la Gmail îți va curăța inboxul de aglomerări

Google a anunțat marți lansarea unei noi funcții în Gmail, menită să ajute utilizatorii să gestioneze mai ușor abonațiile și să își decluttereze inboxul. Noua unealtă „Gestionează abonamentele” va fi disponibilă pe web, Android și iOS în anumite țări.

Cu această funcție, utilizatorii pot vizualiza și gestiona emailurile de abonament într-un singur loc, având posibilitatea de a se dezabona rapid de la cele pe care nu mai doresc să le primească.

Utilizatorii pot vedea abonațiile active, organizate după cei mai frecvenți expeditori, alături de numărul de emailuri trimise în ultimele săptămâni. Dând clic pe un expeditor, utilizatorul are acces direct la toate emailurile de la acesta. Dacă un utilizator decide să se dezaboneze, Gmail va trimite o solicitare de dezabonare expeditorului în numele său.

Google subliniază că poate fi ușor să te simți copleșit de volumul mare de emailuri de abonament care îți încarcă inboxul: alerte zilnice de oferte care sunt, de fapt, spam, buletine informative săptămânale de la bloguri pe care nu le mai citești, emailuri promoționale de la retaileri de care nu ai mai făcut cumpărături de ani de zile pot să se acumuleze rapid.

Utilizatorii pot accesa noua funcție făcând clic pe bara de navigare din colțul din stânga sus al inboxului Gmail și apoi selectând „Gestionează abonamentele”.

Este de menționat că lansarea acestei funcții nu este o surpriză, deoarece unii utilizatori au observat unealta în aprilie.

Funcția „Gestionează abonamentele” se alătură altor unelte Gmail concepute pentru a decluttera inboxul, cum ar fi uneltele de dezabonare cu un singur clic, care au fost lansate anul trecut. Această funcție permite utilizatorilor să se dezaboneze de la emailuri printr-un simplu buton „dezabonare”, eliminând necesitatea de a naviga prin site-uri web sau prin partea de jos a emailurilor atunci când doresc să se dezaboneze de la conținutul promoțional și buletinele informative.

Google a declarat că noua funcție va începe să fie disponibilă pe web începând de marți, utilizatorii de Android și iOS urmând să o primească pe 14 și, respectiv, 21 iulie. Este posibil ca, până la 15 zile de la începutul desfășurării, funcția să ajungă la fiecare utilizator.

Funcția „Gestionează abonamentele” este disponibilă pentru toți clienții Google Workspace, abonații Workspace Individual și utilizatorii cu conturi personale Google.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *