Noile reglementări TikTok aduc modificări subtile pentru creatorii LIVE, conținutul generat de AI și multe altele

Moderator
4 Min Citire

Sursa foto: Google Images

0:00

Noile reglementări TikTok

TikTok pregătește o actualizare a Ghidurilor Comunității, care stabilesc regulile de participare pe platforma de video social și standardele utilizate pentru a determina videoclipurile care ajung în For You Feed. Deși actualizarea rescrie în mare parte textul original pentru claritate, există câteva aspecte notabile în noua revizuire, în special modul în care TikTok prioritizează piața sa, personalizează profund experiența utilizatorilor și o mică schimbare în tipul de conținut generat de AI care este permis.

Reguli pentru creatorii LIVE

Una dintre secțiunile care a suferit mai multe adăugiri se referă la regulile pentru creatorii de conținut LIVE. TikTok îi avertizează pe creatori că sunt responsabili pentru orice se întâmplă în sesiunea lor live, chiar dacă implică instrumente terțe, cum ar fi traducerea în timp real sau instrumentele de conversie a textului în vorbire pentru a citi comentariile spectatorilor. TikTok îi sfătuiește pe creatori să monitorizeze aceste instrumente pentru a se asigura că nu încalcă regulile prin intermediul acestor servicii externe.

De asemenea, a fost introdusă o nouă directivă pentru conținutul comercial, subliniind că acesta trebuie să fie dezvăluit. TikTok afirmă că va reduce vizibilitatea conținutului care îndrumă utilizatorii să „cumpere produse în afara platformei în piețele unde TikTok Shop este disponibil.”

Personalizarea rezultatelor căutării

Actualizările indică faptul că TikTok își personalizează rezultatele căutării utilizatorilor. În timp ce versiunea anterioară a ghidurilor menționa că TikTok oferă „sugestii de căutare” relevante pentru utilizator, noile ghiduri afirmă că „rezultatele căutării și recomandările pot arăta diferit pentru fiecare utilizator.” Aceasta înseamnă că TikTok folosește informații precum căutările anterioare și vizionările pentru a face rezultatele mai relevante.

Comentariile sunt, de asemenea, personalizate, fiind sortate pe baza unor semnale precum răspunsurile anterioare, aprecierile și raportările. Astfel, secțiunea de comentarii va arăta diferit pentru fiecare utilizator.

Reguli pentru conținutul generat de AI

Secțiunea referitoare la conținutul generat de AI nu a suferit modificări semnificative, deși limbajul a devenit mai concis în descrierea tipului de conținut deepfake interzis. TikTok interzice conținutul „care este înșelător în privința chestiunilor de importanță publică sau dăunător pentru indivizi.” Se remarcă eliminarea referinței la endorsement-urile realizate de AI, ceea ce sugerează o posibilă deschidere pentru endorsement-uri generate de AI aprobate de celebrități.

Modificări în explicarea moderării conținutului

De asemenea, TikTok a modificat limbajul care explică motivul pentru care se angajează în moderarea conținutului. În trecut, compania a afirmat că acest proces menține platforma „sigură, demnă de încredere și vibrantă.” Acum, moderarea conținutului este descrisă ca ajutând TikTok să fie un „loc sigur, distractiv și creativ pentru toți.”

Concluzie

Actualizările aduse de TikTok la Ghidurile Comunității reflectă o adaptare la reglementările globale și o dorință de a crea o experiență mai personalizată pentru utilizatori, dar și de a clarifica responsabilitățile creatorilor. Aceste schimbări pot influența semnificativ modul în care creatorii interacționează cu publicul și cum sunt gestionate conținutul comercial și cel generat de AI.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *