Meta îmbogățește WhatsApp cu apeluri vocale pentru afaceri și inovează cu recomandări de produse bazate pe inteligența artificială.

Moderator
3 Min Citire

Sursa foto: Google Images

0:00

Meta îmbogățește WhatsApp cu apeluri vocale pentru afaceri și inovează cu recomandări de produse bazate pe inteligența artificială

WhatsApp adaugă mai multe funcții de inteligență artificială în suita sa pentru afaceri. Compania a anunțat că va introduce capacitatea pentru afaceri mari de a contacta clienții prin apeluri vocale, ceea ce va permite aplicației să exploreze utilizarea agenților vocali alimentați de inteligența artificială.

De asemenea, compania analizează posibilitatea de a folosi AI pentru a recomanda produse utilizatorilor.

WhatsApp Business, care are peste 200 de milioane de utilizatori lunar, a fost un motor de venituri notabil pentru Meta, așa cum au menționat executivii în ultimele apeluri de câte trimestre. Compania câștigă bani prin intermediul reclamelor click-to-WhatsApp și percepe taxe comercianților pentru funcțiile de mesagerie disponibile pe platformă.

Deși compania nu percepe taxe pentru funcțiile sale AI în prezent, există posibilitatea ca aceasta să impună un cost după ce va atinge o scală adecvată.

În prezent, conturile de afaceri mici pot deja să discute cu clienții prin apeluri vocale pe WhatsApp, dar conturile de afaceri mari nu aveau până acum această capacitate. În următoarele săptămâni, afacerile mari vor putea accesa această funcție prin API. Aceasta va permite clienților să efectueze apeluri vocale către afaceri și va permite afacerilor să returneze apelurile clienților.

WhatsApp a anunțat că va adăuga în curând o modalitate prin care clienții să poată trimite și primi mesaje vocale de la afaceri.

Prin activarea canalelor vocale, companiile ar putea să configureze un agent vocal activat de AI printr-un startup precum Vapi, ElevenLabs, Coval sau Phonic pentru a-și desfășura serviciul clienți prin WhatsApp.

În plus, o funcție de suport pentru clienți și outreach bazată pe chat cu AI, care a început să fie testată anul trecut, este acum extinsă la mai mulți comercianți din Mexic.

WhatsApp analizează, de asemenea, folosirea AI pentru a genera recomandări de produse pe site-ul comercianților. Există astăzi mai multe startup-uri susținute de capital de risc care folosesc AI pentru a alimenta sugestiile personalizate de produse pentru vânzători. În mod similar, Meta a declarat că, după o recomandare sau o conversație inițială, AI-ul său ar putea răspunde la întrebări suplimentare sau oferi actualizări prin WhatsApp.

Aceste actualizări sunt implementate începând de astăzi pentru clienții de afaceri, cu o lansare generală care va ajunge la baza mai largă de utilizatori în următoarele săptămâni.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *