Funcția de probare virtuală a hainelor de la Google permite acum să încerci ținute doar cu un selfie

Moderator
2 Min Citire

Sursa foto: Google Images

0:00

Actualizare Google pentru funcția de probare virtuală a hainelor

Google a anunțat o actualizare a funcției sale de probare virtuală a hainelor, care permite utilizatorilor să încerce ținute folosind doar un selfie. În trecut, utilizatorii trebuiau să încarce o fotografie întreagă pentru a putea proba un articol de îmbrăcăminte. Acum, pot folosi un selfie și modelul de imagine Gemini 2.5 Flash, denumit Nano Banana, pentru a genera o versiune digitală completă a lor pentru probarea virtuală.

Funcționalitatea și opțiunile disponibile

Utilizatorii pot selecta mărimea obișnuită a hainelor, iar funcția va genera mai multe imagini. Aceștia pot alege una dintre imagini pentru a o face fotografie de probă standard. De asemenea, utilizatorii au opțiunea de a folosi o fotografie întreagă sau de a selecta dintr-o gamă de modele cu tipuri diverse de corp.

Lansare și context

Această nouă capacitate este disponibilă în Statele Unite începând de astăzi. Google a lansat inițial funcția de probare virtuală în luna iulie, permițând utilizatorilor să încerce articole de îmbrăcăminte din Shopping Graph prin intermediul căutărilor, Google Shopping și Google Images. Pentru a utiliza funcția, utilizatorii trebuie să acceseze o listare de produse sau un rezultat de îmbrăcăminte și să selecteze pictograma „încercă-l”.

Investiții în tehnologia de probare virtuală

Google investește în domeniul probării virtuale printr-o aplicație dedicată numită Doppl, care ajută utilizatorii să vizualizeze cum ar putea arăta diferite ținute pe ei folosind AI. Recent, aplicația a fost actualizată cu un feed de descoperire care afișează recomandări pentru utilizatori, având legături directe către comercianți. Feed-ul de descoperire include videoclipuri generate de AI ale produselor reale și sugerează ținute bazate pe stilul personalizat al utilizatorilor.

Concluzie

Actualizarea funcției de probare virtuală a hainelor de la Google subliniază angajamentul companiei de a inova în domeniul comerțului electronic, oferind utilizatorilor o experiență mai accesibilă și personalizată în alegerea articolelor vestimentare.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *