Facturile clienților Hidroelectrica întârzie: ce explicații oferă compania?

Moderator
1 Min Citire

Sursa foto: Google Images

0:00

Întârzierea facturilor clienților Hidroelectrica

Sistemul de facturare al Hidroelectrica va fi indisponibil până pe 10 august, din cauza necesității de adaptare la modificările legislative privind taxa pe valoarea adăugată (TVA). Începând cu 1 august, TVA-ul va crește de la 19% la 21%, conform primului pachet de austeritate anunțat de Guvern.

Explicațiile companiei

Hidroelectrica a comunicat că, în perioada 1-10 august, sistemul informatic de facturare nu va putea emite, storna sau corecta facturi de energie electrică pentru clienții casnici și business. Compania a subliniat că toate celelalte servicii, cum ar fi contractarea, intermedierea relației cu operatorii de distribuție și alocarea plăților deja efectuate, vor continua să fie disponibile.

Modificările fiscale

Pe lângă creșterea TVA-ului, cotele reduse de 5% și 9% vor fi înlocuite cu una de 11%, iar accizele vor crește, având efect de la 1 august. Aceste schimbări sunt parte integrantă a măsurilor de austeritate asumate de Guvernul Bolojan în Parlament.

Concluzie

Întârzierile în emiterea facturilor de către Hidroelectrica pot afecta clienții, dar compania asigură că alte servicii rămân operaționale, în timp ce se adaptează la noile reglementări fiscale.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *