Bookshop.org ironizează invitația la nunta lui Jeff Bezos în cadrul unei campanii anti-Ziua Prime
Bookshop.org, un vânzător online independent de cărți, a lansat o săgeată către Amazon pentru a sărbători începutul Zilei Prime, vânzarea anuală a Amazon (care, de fapt, durează patru zile în acest an).
La fel ca mulți alți comercianți, Bookshop.org organizează o vânzare pentru a coincide cu acest mare eveniment Amazon — o metodă de a atrage consumatorii care ar putea fi tentați de ofertele Amazon, dar care ar putea fi convinși să cheltuie câțiva dolari în plus pentru a susține o afacere independentă. Aceste vânzări anti-Prime probabil că nu au un impact semnificativ asupra profitului Amazon, dar Bookshop.org a reușit să lovească acolo unde doare: designul grafic al invitațiilor de nuntă ale fondatorului Amazon, Jeff Bezos.
Nunta de trei zile a lui Bezos cu Lauren Sánchez este estimată la aproximativ 50 de milioane de dolari — fără a lua în calcul faptul că a avut loc în Veneția, Italia, unde turismul excesiv îi împinge pe rezidenți, iar impactul schimbărilor climatice amenință cu inundații. Sute de persoane din Veneția au participat la proteste împotriva nunții, care a fost onorată de moguli de afaceri precum fondatorul Microsoft, Bill Gates, și Sam Altman de la OpenAI, precum și de celebrități precum Kardashian.
Cu toate acestea, se pare că persoana care a realizat o parte din invitațiile de nuntă, obținute de ABC News, nu a putut să își permită nici măcar un abonament la Canva. Imaginea a circulat pe rețelele sociale, utilizatorii speculând dacă designul său simplist și copilăresc ar fi putut proveni din clip art-ul Microsoft Word.
Așadar, iată: Bookshop.org a lansat o ironie ciudată la adresa Amazon la începutul Zilei Prime. “Bucurați-vă de livrare gratuită și de cunoașterea că banii dumneavoastră vor susține librării independente, nu miliardari,” se arată în mesajul acestora.