CNN anunță reduceri de personal și angajări în domeniul digital
Postul american de televiziune CNN a declarat joi că va reduce aproximativ 200 de posturi, pe fondul scăderii audienței. În același timp, compania plănuiește să angajeze în următoarele luni alte 200 de persoane pentru a susține activitățile digitale, conform agenției EFE.
CNN, un canal preferat de susținătorii fostului președinte Joe Biden, se confruntă cu o competiție acerbă, fiind depășit în audiență de posturi precum MSNBC și Fox News, acesta din urmă având o popularitate ridicată în rândul republicanilor, inclusiv al noului președinte Donald Trump.
Pe lângă provocările din televiziune, CNN se confruntă și cu probleme în mediul online. În luna decembrie, postul a înregistrat cea mai mică audiență online din ultimii doi ani, cu doar 90,5 milioane de utilizatori unici, conform analizei realizate de Comscore.
Mark Thompson, directorul general al CNN, a subliniat importanța creșterii audiențelor pe noile platforme: „Dacă nu creștem cu adevărat și convingător, perspectivele noastre de viitor nu vor fi bune”. El a adăugat că CNN trebuie să rămână o sursă esențială de știri pentru milioane de oameni.
Strategia digitală a CNN beneficiază de o investiție de 70 de milioane de dolari din partea Warner Bros. Discovery, compania mamă a canalului. Din cei aproximativ 200 de noi angajați planificați pentru activitățile online, CNN intenționează să semneze contracte cu aproape jumătate dintre aceștia în primele luni ale acestui an.