La CNN au loc restructurări din cauza scăderii audienței.

STIRIVOX Moderator STIRIVOX
2 Min Citire

Sursa foto: Google Images

0:00

CNN anunță reduceri de personal și angajări în domeniul digital

Postul american de televiziune CNN a declarat joi că va reduce aproximativ 200 de posturi, pe fondul scăderii audienței. În același timp, compania plănuiește să angajeze în următoarele luni alte 200 de persoane pentru a susține activitățile digitale, conform agenției EFE.

CNN, un canal preferat de susținătorii fostului președinte Joe Biden, se confruntă cu o competiție acerbă, fiind depășit în audiență de posturi precum MSNBC și Fox News, acesta din urmă având o popularitate ridicată în rândul republicanilor, inclusiv al noului președinte Donald Trump.

Pe lângă provocările din televiziune, CNN se confruntă și cu probleme în mediul online. În luna decembrie, postul a înregistrat cea mai mică audiență online din ultimii doi ani, cu doar 90,5 milioane de utilizatori unici, conform analizei realizate de Comscore.

Mark Thompson, directorul general al CNN, a subliniat importanța creșterii audiențelor pe noile platforme: „Dacă nu creștem cu adevărat și convingător, perspectivele noastre de viitor nu vor fi bune”. El a adăugat că CNN trebuie să rămână o sursă esențială de știri pentru milioane de oameni.

Strategia digitală a CNN beneficiază de o investiție de 70 de milioane de dolari din partea Warner Bros. Discovery, compania mamă a canalului. Din cei aproximativ 200 de noi angajați planificați pentru activitățile online, CNN intenționează să semneze contracte cu aproape jumătate dintre aceștia în primele luni ale acestui an.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *