Eric Roberts, întâmpinat cu fast la București
Actorul american Eric Roberts a sosit pentru prima dată în România în dimineața zilei de 1 septembrie, la invitația promotorului Eduard Irimia. La aeroportul Otopeni, el a fost întâmpinat cu palincă de 300 de euro pe sticlă și mezeluri tradiționale românești.
Primirea călduroasă la aeroport
Actorul, însoțit de Eduard Irimia și de soția acestuia, Oana, a fost așteptat în salonul de Protocol al Aeroportului Otopeni. Eric Roberts, în vârstă de 69 de ani, a gustat cu plăcere din mezelurile de la Casa Râmniceană și din palinca Zetea. El a mulțumit lui Silviu Zetea, proprietarul brandului românesc, care a fost premiat la gala I Success de la Veneția.
Lansarea unei colecții speciale
Eduard Irimia a anunțat că Eric Roberts va lansa o colecție specială de vin de peste 30 de ani vechime, cu prețuri începând de la 300 de euro pe sticlă.
Vizita la Casa de Comerț
La ora 13:00, actorul va vizita Casa de Comerț, unde va prezenta antreprenorilor români conceptul de Brand Accelerator, destinat extinderii brandurilor românești pe piețele internaționale.
Cina caritabilă la National Golf & Country Club
În aceeași zi, Eric Roberts va participa la un cocktail la National Golf & Country Club, urmat de o cină privată de caritate. Participarea la acest eveniment exclusivist costă 500 de euro pentru fiecare invitat.
Implicarea în campanii sociale
În paralel, la Veneția, Eric Roberts a fost ambasador pentru Autism Awareness, sprijinind o cauză importantă prin campania inițiată de I Success.
Despre Eric Roberts
Născut pe 18 aprilie 1956 în Biloxi, Mississippi, Eric Roberts este un actor de teatru și film cu o carieră de aproape patru decenii, având peste 700 de producții la activ. Este cunoscut pentru rolurile sale din filme celebre precum The Dark Knight (2008), The Expendables (2010) și Inherent Vice (2014). De asemenea, el este fratele mai mare al actriței Julia Roberts.
Vizita lui Eric Roberts în România subliniază importanța culturală și comercială pe care o pot avea evenimentele internaționale în promovarea brandurilor locale pe piețele externe.