Anunțul Uber Eats
Uber Eats a anunțat miercuri că va permite acum restaurantelor și comercianților să comunice cu clienții pentru a preveni problemele legate de comenzi. Această nouă funcționalitate include un sistem de chat în timp real și instrumente noi bazate pe inteligență artificială pentru comercianți.
Funcția de chat în timp real
Funcția denumită „Live order chat” permite comercianților să trimită mesaje clienților pentru a confirma înlocuiri pentru produsele epuizate, a clarifica solicitările speciale și a verifica preferințele dietetice sau alergiile. Clienții nu pot iniția conversații; aceștia pot trimite mesaje comercianților doar dacă au fost contactați anterior. Chat-ul se încheie odată ce mâncarea a fost predată curierului sau clientului.
Instrumente AI pentru comercianți
Uber Eats introduce, de asemenea, instrumente bazate pe inteligență artificială, inclusiv rezumate generate automat ale recenziilor clienților, pentru a facilita înțelegerea feedback-ului. De asemenea, sunt create descrieri automate ale produselor pentru meniuri, ajutând utilizatorii să facă alegeri informate. Uber Eats va utiliza AI pentru a îmbunătăți calitatea imaginilor cu mâncare prin ajustarea iluminării, rezoluției și prezentării.
Incentive pentru clienți
Compania încurajează utilizatorii să fotografieze livrările lor, știind că vizualizarea preparatelor crește probabilitatea de a comanda un anumit fel de mâncare. Dacă o fotografie a utilizatorului este aleasă și publicată, acesta poate primi 3 dolari în Uber Cash, dacă locuiește în SUA, Canada, Mexic sau Marea Britanie. Utilizatorii pot trimite fotografii apăsând butonul „Adaugă fotografii” pe ecranul de evaluare a comenzii după livrare.
Concluzie
Aceste noi funcționalități de comunicare și instrumente bazate pe inteligență artificială subliniază angajamentul Uber Eats de a îmbunătăți experiența utilizatorilor și eficiența comercianților în gestionarea comenzilor, având potențialul de a transforma interacțiunile în cadrul platformei.