Listă neagră în Guvern: Angajații din Palatul Victoria se plâng de presiuni. Detalii din partea șefului cancelariei premierului.

Moderator
2 Min Citire

Sursa foto: Google Images

0:00

Presiuni pentru Reducerea Personalului în Guvern

Angajații din aparatul de lucru al Guvernului au raportat, pentru Digi24.ro, că li s-au solicitat liste cu persoanele care ar putea fi disponibilizate în perioada următoare. Noni Iordache, șeful sindicatului Angajaților din Aparatul de Lucru al Guvernului, a declarat că discuțiile au început de sâmbătă, când șeful cancelariei premierului a cerut structurilor din subordine să vină cu propuneri de reducere a numărului de angajați.

Declarațiile Șefului Cancelariei Premierului

Mihai Jurca, șeful cancelariei, a afirmat că a solicitat fiecărui departament rapoarte de activitate și propuneri de reducere a aparatului de lucru, subliniind că nu este interesat de nume specifice. „Eu le-am cerut un raport de activitate și propuneri de reducere. Nu mă interesează lista cu numele oamenilor,” a explicat el. Jurca a menționat că fiecare departament va veni cu propria propunere, iar în cazul în care nu se primesc propuneri, el va lua o decizie.

Contextul Reducerilor

În contextul zvonurilor conform cărora Ilie Bolojan ar urmări o reducere a numărului de angajați de la Palatul Victoria cu 30-40%, Mihai Jurca a precizat că nu există un target specific impus pentru moment. El a subliniat că scopul este de a eficientiza activitatea și de a menține un număr de angajați adecvat responsabilităților. „Nu are sens să fim mai mulți decât e cazul,” a adăugat Jurca.

Implicarea Sindicatului

Noni Iordache a subliniat că, din punct de vedere legal, șeful cancelariei are dreptul de a organiza o restructurare, însă este ilegal să facă presiuni asupra șefilor de structuri pentru a furniza liste cu angajații care urmează a fi disponibilizați.

Concluzie

Aceste discuții privind posibile restructurări în Guvern ridică semne de întrebare legate de viitorul angajaților din Palatul Victoria și eficiența aparatului administrativ, generând temeri în rândul personalului afectat.

Distribuie acest articol
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *