Conflicte între naș și fin: Radioul versus Televiziunea
Recent, Dan Negru, cunoscut prezentator TV, a declarat că radioul nu mai are aceeași valoare ca în trecut, fiind ascultat în principal în mașină. Această opinie a stârnit reacția lui Răzvan Popescu, prezentator la Radio ZU, care nu este de acord cu nașul său de cununie.
Declarațiile lui Dan Negru
Dan Negru, cu o carieră de aproape 30 de ani în televiziune, a afirmat că influența radioului a scăzut semnificativ, comparativ cu anii ’90, când notorietatea sa era mult mai mare. El a spus: „Acum nici măcar nu mai contează dacă ești sau nu difuzat la radio, pentru că influența radioului a scăzut mult. Radioul nu mai are valoarea de atunci, mai este ascultat numai în mașină.”
Replica lui Răzvan Popescu
Răzvan Popescu, care lucrează de asemenea de aproape 30 de ani în radio, a contrazis afirmațiile lui Dan Negru, subliniind succesul emisiunilor sale. El a menționat că emisiunea de drive time pe care o prezintă are în medie 800.000 de ascultători zilnic, iar matinalul de la Radio ZU este ascultat de peste 1.000.000 de oameni zilnic. De asemenea, Radio ZU depășește 2.000.000 de ascultători pe parcursul întregii zile, întrebând retoric: „Nu știu câte emisiuni de TV adună în prezent atâția oameni.”
Experiența anterioară a lui Dan Negru în radio
Dan Negru a lucrat și el în radio, având o experiență de 10 ani la radioul public în anii ’90. El și-a amintit că, în acea perioadă, câștiga „vreo jumătate de milion de lei pe lună”, menționând și contextul economic dificil al vremii, inclusiv inflația și valoarea dolarului.
Legătura personală dintre Dan Negru și Răzvan Popescu
Dan Negru l-a nășit pe Răzvan Popescu în urmă cu 11 ani, moment pe care prezentatorul TV l-a marcat pe rețelele sociale, subliniind importanța legăturii lor.
Concluzie
Conflictul dintre Dan Negru și Răzvan Popescu reflectă nu doar o divergență de opinii asupra valorii radioului în comparație cu televiziunea, ci și o competiție mai largă în industria divertismentului, unde fiecare mediu își găsește locul în fața audienței.