George Simion admite că promisiunile de locuințe de 35.000 de euro erau o strategie electorală
George Simion, candidatul AUR, a recunoscut că promisiunile referitoare la locuințele de 35.000 de euro, făcute în timpul campaniei, au fost parte a unei strategii de marketing electoral. Într-un interviu acordat Digi 24, Simion a declarat: „Dacă nu aveam aceste forme de promovare, nu ajungeam unde suntem astăzi, la 42% dintre voturi.”
Întrebări despre locuințe
Jurnalistul Claudiu Pândaru l-a întrebat pe Simion dacă programul de construire a caselor va continua. Simion a răspuns: „Dacă ajungem la guvernare, așa cum am specificat, nu știu. Primesc întrebări din partea adversarilor politici, dar și de la cei care lasă comentarii… «Când ne dai casă?» Sunt oameni care au înțeles despre ce este vorba, dar nu le-am promis că le voi da case. Era vorba despre locuințe la prețuri accesibile, parte a unui program de guvernare.”
Marketing și promovare
Simion a explicat că a fost vorba despre o formă de marketing pentru a atrage atenția asupra acțiunilor AUR. „Dacă spuneam că avem programul ANL pentru toată lumea la 35.000 de euro, nu ar fi crezut nimeni, deoarece nu ai acces la ANL, de exemplu. Este un program al statului român, dar Agenția Națională pentru Locuințe a fost închisă luna trecută de actualul guvern.”
Reacții și perspective
Pândaru a subliniat că, dacă marketingul nu se concretizează în acțiuni, ar putea avea un efect negativ asupra AUR. Simion a răspuns: „Dar cine spune că nu le facem? În programul ANL, casele se construiesc la 28.000 de euro. Problema este alta – cum sunt distribuite, deoarece nu se oferă familiilor.”